Bugün öğlen vurulduk aşıyı,bikaç saate huzursuzluk başladı,bacaklarına dokundurtmuyor acıyor muhtemelen,şu an ateşimiz aniden yükseldi,takipteyiz.ama şükür korkulacak bişey yok doktor bugün zaten yaparken çocukluk çağının en ağır aşısıdır 48 saatiniz zorlu geçer demişti,beklemedeyiz😅