_YanakReisinAnnesii Ebru39 şansınız varsa mağazasına bakın online cidden pahalı. İndirim adı altında bindirim yapıyorlar bize 😂 online da 180 tl olan ürünü mağazasından 100 tl ye aldım bugün 🤦♀️ şahit olduğum için yazmak istedim siz bilirsiniz tabi ki 😌
acimavi _YanakReisinAnnesii ben de diyorum son 2 seferdir neden etiketleri kopuk geliyor. Vay pislikler. Gerçi mağazasında aldığım pijama ile internetten aldığım pijama aynı fiyattı ama bazı ürünlerde fark koyuyorlar demekki
_YanakReisinAnnesii acimavi bencede hepsinde değil bazılarında yapıyorlar bunu 😂 bu arada online da 130 muş ürünün fiyatı ben karıştırmışım gunahlarini almayayım şimdi 🤭😂