Ysglsm Merhaba kızlar, e bebek uygulamasında Ali Ünyazıcı markasının süt arttırıcı ce detoks çaylarını gördüm ayrı ayrı. Kullanan var mı acaba? Süt çayının arttırıcı etkisi var mı gerçekten? Detoks çayı da emziren annelere uygundur demişler ama emin olamadım içeriği de yazıyor sizce emzirirken kullanılabilecek bi çay mı doktoruna soran ya da kullanan var mı aranızda?
Melinda101019 Ysglsm En doğalından rezene - kekik - su - taze soğan - süt arttırıyor bence hazır şeylere gerek yok 🤭
MayneymisAltintop Ysglsm diyetisyenim her türlü detoksun sütü sulandırdığını söyledi. Şahsen risk almadım.
Gamzeaslann Ysglsm bende e bebekten aldım sordum bol suyla günde bi kez kullanabilirsiniz dedi ama açıkçası korkuyorum 😂
Yasmus Bende şurada bekliyim süt artırıcı işe yarıyosa hemen alırım detoksduda aynı şekilde ama kullanan yok galiba
Ysglsm Detoks çayı içeriği: yeşil çay, ısırgan, kiraz sapı, biberiye, mate, tıbbi nane, limon, zencefil. Bunları tek tek alıp karıştırmak zahmetli geliyor güvenli bir içerikse kullanılabilir diye düşündüm
Bircicekbirbocekannesi Ysglsm canim yeşil çay emzirme döneminde önerilmiyor. nane, limon, zencefil ise sut azaltma etkisi olan maddeler. Sen bilirsin ama bana cok mantıklı gelmedi.
Ysglsm Gamzeaslann ben de süt için olan çayını aldım günde 1 tane içmeye başladım bakalım nasıl olacak
Gamzeaslann Ysglsm detoks olanını aldım aradım yetkili olan kişiyi bi sakıncası yok günde 1 kez bol suyla iç dedi ama tam emin olamıyorum 🤭