İyi akşamlar kızlar 1 buçuk yaşında bebeğim var etraftaki çocuklara bakıyorum da acaba neden böyle değil diyorum mesela doğdu doğalı hiç beşikte yatmadı ayakta sallanmadı parka gidiyoruz salancakta hiç oturmuyor milletin çocuğu orda sallanirken uyuyakaliyor eline Bi kum bulaşsın hemen gelip sil diyor üstünde Bi leke görsün giymiyor çıkar diyo hep zor şeyleri yapmaya çalışır destek vermemi istemez dişlerini kendi firçalayacak bana izin vermiyor ay bunları nasıl alıştıracam bu hareketleri normalmı sizin bebekler nasıldır merak ediyorum