Doğuştan göbek fıtığı var ilk gittiğim de 2 yaşına kadar gecmesze ameliyat olur dedi 6 ayda bir kontrole getirin demişti başka doktora gittik 4 sene dedi şehir hastanesine gittik geçen oda 5 yaşına kadar geçmezse ameliyat dedi kafam karıştı inşallah geçer de ameliyatlık durum kalmaz sorum şu hala geçmeyen göbek fıtığı olan var mı kızım 1 yaşında tedirgin oluyorum her gördüğümde