Ezhel doktorumuz bana sen ne kadar dikkat edersen et neye alerjisi olduğunu bulamayabiliriz. Bu yüzden diyet yapıp kendini kasma çok 6. Ayda bakarız demişti. Tabi bu süreçte yok süt ürünlerini yememen lazım yok doktor sana nasıl diyet vermez laflarıyla bir 3 ay geçirdim. Bir arkadaşımın milletin şunu ye bunu yeme lafları yüzünden en son sütü kesildi ya. Ama en son doktorumuz haklı çıktı kızımın süt ürünlerine alerjisi yok yemesem boşuna yememiş olacaktım. Hadi yumurtayı susamı cevizi tahmin ederdim belki ama kakaoyu asla tahmin edemezdim mesela. Ama bizimki cilt kuruluğu ve mukuslu kakaydı. Kakasında hiç kan görmedim. Onda da sanırım akan bir kan olursa sıkıntı nokta kadar olan kanlar çok sıkıntı değil diye biliyorum.