sakinolpelincim Happyn doğum sezeryan olduğu için bir şey fark etmedi eskisi gibi. ameliyat yerinden bahsediyorsan daha sık duş aliyorum. Duş almadığım günler de peçete yi ıslatıp siliyorum sonra kuruluyorum. Ogün terlemiş fln olursam batikonla siliyorum.
Show_must_go_on Happyn Canım ilk aylar jilet kullandım şimdi sonra olacak gibi değil lazere gidiyorum onu soruyorsan eğer
[silindi] Happyn ben kendjn evde agda yapıyorum dikiş yerinin üzerinde çıkan tüyler de dahil acıma hissi olmuyor herhangi bir problem de olmadı. Yani o kadar yüzeysel dikilen bir şey değil sonuçta bir sorun olmaz diye düşünüyorum
Happyn Show_must_go_on evet ağda yaptırmayı düşünüyorum sakıncası olur mu acaba kesi yerine falan iki ay oldu doğum yapalı
MelisaDilza Happyn jiletleyin gitsin sonra lazere gidersiniz ben öyle yaptım ağda yaptıracaksanız gideceğiniz yerin çöl hijyen açısından çok titiz olması lazım mikrop kapmayın yine 🌸
Show_must_go_on Happyn Ağdaya hiç cesaret edemedin ama mikrop kapma durumundan dolayı bilemiyorum en güzeli bir kaç ay jilet sonra lazer canım