Merhaba, hormonlu spiral kullananalar ağrınız yada kanamanız oluyor mu? Ne kadar sürdü taktırdıktan sonra. Şişkinlik ,sivilce ve gerginlik yaptı mı sizde? Paylaşabilir misiniz? 10 gün önce spiral taktırdım ancak sanki regl 4. Günü gibi hep bi kanama var. Doktor normal dedi 6 ay 1 yıl sürer dedi ama ben o kadar dayanamam. Her gün ped ile gezemem bu nedir böyle. Çok canım sıkıldı açıkçası çıkarttırmayı düşünüyorum erken mi davranıyorum sizce. Cevap veren herkese teşekkür ederim:)