Liyabebekk 6 da gittim kayma var dedi,gözle de görülüyordu zaten. 8. ayda tekrar başka doktora gittim o da kayma yok dedi, düzeldiğini de farkediyordum. 6 ay sonra tekrar gideceğim. umarım geçmiştir tamamen. kayma olmayan gözü kapatıp diğerini daha çok kullanmasını öneriyorlar. gelişim dönemi, umarım geçer. çok geçmiş olsun 🌸