aslioztrk Bebeğim yaşına gircek 1 hafta sonra ama hala adım atma gibi bir durum söz konusu bile değil 🥲 ayağa kaldırınca zıplıyor sadece ve bu aralar geri geri emekleme başladı🙆 normal mi acaba 🥲
1-prensannesi aslioztrk cnm benim oğlum 15 aylık bir iki adım atıyo oda benim zorumla hemen düşüyo daha bebişin yaşamamış bile bence öyle düşünme
ZeyyG Yürüme arkadaşı tavsiye ederim benim kızım onunla çok çok erken yürüdü ama yürümese daha mı iyiydi demedik değil tabi 😂
aslioztrk ZeyyG Yürüme arkadaşı var ama daha çok oyuncaklarını kullanıyor 🤭 işte yürüdükten sonra kurulacak cümle 😅😅