nurcanxxx insan böle konularda bişi derinde olursa birde korkusuyla cevp veremiyor ama yani solediginiz semptomlar yok ise normalde sizin yaptiginiz kontrol zaten yeterli biz özel hastaneye hemen götürdük elle muayene etti yeni doğan olduğu için ozaman devlete gitmeniz gerekiyor demisti üstelik bide tutanakta yaziolarmis devlette ama dedi bence bir sorun yok bebekte dedi biz götürmedik sonradan, bide korona vardı ozaman en tavan yaptığı zamanlardı çocukta bişey yoksada Allah korusun oralarda hasta ederiz dedik sizin gibi geceyi tedirgin geçirdim ertesi gün bişi olmadığını görünce rahatladım emziriyorsanız bolbol emzirin bu gece.