Kızlar hepinize Öncelikle iyi akşamlar diliyorum bugünkü doktor kontrolümüzden sizlere de bahsetmek istiyorum oğlum 30 aylık Demir eksikliğimiz Vardı bizim Aslında bunun için gidiyoruz 6 ayda bir çok şükür o demirimiz fullenmişti gitmişken bir genel kontrol de yaptırmak istedim Aslında doktor her şeyin normal olduğunu söyledi çocuk sağlığı doktoru onra sonuçları almaya gittiğinde içeri aklıma takıldı dedi İçeri girdi ama önce etrafı saldırdı Benimle ilgilenmedi Hani dedi O yüzden bu benim kafama takıldı bir çocuk psikiyatristiyesiyle görüşmenizi tavsiye ediyorum dedi böyle bir kötü oldum Tabii ki bir şey olduğunu düşünmüyorum ama dedi Siz yine de görünün içiniz rahat olsun dedi böyle bir şey olmadığından Ben de biliyorum ama yine de kötü oldum hemen yukarı çıkıp bir randevu oluşturdum çeri girdik Neyse Doktor işte sorular sordu neler söyleyebiliyor falan daha yeni zaten ikili cümleye geçmiştik bundan bir ay önce Aslında Baba neredesin İşte dede neredesin gibi cümleler kullandı ama sonra bir daha söylemedi kesildi bu Şu an sadece Baba gitti ya da bir şey istediği zaman anne soğuk su diyor Anne gel bunları söylüyor sadece anne baba abiyi hayvan seslerini bilirim renkleri bilir bugün doktorda doktoruna kalemleri gösterip renkleri göstermesini söyledi hepsini gösterdi ismi ile Seslendi baktım şunu annene verir misin gibisinden şeyler söyledi Onu da yaptı komut almadı işte göz temasında Bunlar da bir sıkıntı yok bir gelişim testi yaptıralım dedi aşağı indik tekrar bir gelişme testine girdik benim oğlumun da Sabah Erken kalktığı için çok uykusu vardı Ve mızmızdı bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum Ben içeride durmak istemedi Onun öncesinde de kan alındığı için doktor odalarına girmek istemiyordu Neyse Oraya da girdik işte bana sorular sordular şunu yapıyor mu bunu yapıyor mu merdiven inip çıkabiliyor mu neler söylüyor işte falan gibisinden bir düğmeyi açabilir mi dedi Bunu daha önce hiç denemedim dedim oğlumu çağırdı bir örgü bir yelek çıkarttı bunun düğmesini açabilir misin Hadi dedi ama ama oğlum örgü’yü alıp fırlattı yapmak istemedi yani çünkü çıkmak istiyordu oradan da çıktık sonuçlar 15 dakika sonra çıkar doktora çıkın dedi tekrar çıktık Doktor sonuçlara baktı konuşma olarak 3 ay gerideyiz dedi motor bezi el motor becerileri de 6-7 ay kadar gerideyiz dedi bunu neye göre söyledim bilmiyorum ama sanırım O düğmeyi açmadı açmak istemediğinden kaynaklandığı olduğunu düşünüyorum çünkü şişe kapaklarını falan gayet güzel açıyor yani onları da söylemiştim açabiliyor falan diye bu şekilde ilerledi Ben bu konuşmayı kafama çok takıyorum acayip takıyorum hem de psikolojim bozuldu artık kreşe verme gibi bir ihtimalim yok çünkü bulunduğum şehirde kreş 13 bin lira her gün parka da gidiyoruz Daha önce kitaplara bakıyorduk işte Ama benim böyle çok kitap okumamı istemiyor Sadece psikiyatristçiyi söyledi biraz hareketli dikkati çabuk dağılıyor Yani bir şeyle oynarken çabuk sıkılıp öbürüne geçiyor Bunu nasıl çözeceğim Bana yardımcı olabilir misiniz yani bu nasıl çözülecek parka gittiğimiz zaman da mesela başka çocuklar Kumla oynuyor ama benim oğlum oynamak istemiyor Mesela daha çok top kaydırak iki kuzeni var onlarla çok oynuyor o şekilde ben ona yardımcı olur musunuz bu süreyi nasıl uzatabilirim