Merhaba bende sprial taktirali 4 ay faaln oluyor 1 haftadır adet oluyorum dün ve bu gün aşırı kanamam vardı normal olmadığının farkındaydım bu gün 1 saat kadar rahim kasilmam vardı ama çok şiddetli agriydi daha sonra elimle baktım normalde ip hissediyordum şuanda sertlik hissediyorum kaydını acaba yarın doktora gitcem gidene kadar bu ağrı olacakmi hap içtim şimdi kesildi