babyandmoms Minikhediyem serum fizyolojik damlatıp burun aspiratörüyle cekiyorım hemen acılıyor şükür 🧿
Semre42 Minikhediyem canim bnde serum fizyolojk denedm ama yine de cok sık tikaniyordu normalde soylenen seylerj denemem karsiyim ama caresiz kalip anne sutunu denedim. Birkackisiden duymustum gogsumden burun deliklerine damlattim sutumu ve parmaklarjmla ovusturdum gercekten ise yaradi smdj haftada 1 yapiyorm 🙂
[silindi] Minikhediyem eczaneden serum fizyolojik damla ve burun aspiratörü temin et bebeğine önce serumu iki burnundan sık dik konumda hafif sırtına vur sonra da aspiratörle kalan tüm sümükleri hüüüp diye çek 😁
SumeyyeC Serum fizyolojik, yani basit adıyla burun damlası alıyorum ben eczaneden. Birkaç damla damlatıp bekliyorum, açılmazsa burun aspiratoru var babyme marka ebebekten almistim, onla çekiyorum. Çıkıyor.
Mervelll Bende aynı şekilde 2 aylık olacak üç gün sonra serum fizyoloji aspiratör açamıyorum burnunu grip olmuş :(
Semre42 Mervelll canim sende anne sutunu dene o zaman benim kizimda surekli tikaliyfi emmekte zorlaniyordu burun deliklerine gogsumden damlattim birkac damla bebegi tam yatirma kafasi hafif ha ada olsun parmaklaenla da ovustur burnunu gercekten ise yariyor hatta ben kizimin gecmeyen pisigini de anne sutu dojerek gecirdm Rabbim in mucizesi anne sutu deneyin bence
Qwerty Aspiratör kullanmayın burun içindeki dokular çok hassas olduğu için zedeleyebilir sadece eczaneden 100lük serum fizyolojik ile 2lik enjektör alın. Basınçlı olmayacak şekilde burnuna damlatın genizine gitsin açılır.