Lalalac Benimki 2 aylık. Benimki de öyle. Son 1,5 aydır 8 günde bi filan yapıyor. Alışkınım ama:) ilk bebeğimde de aynı sorunu yaşadım 16 gündü onunki. Anne sütüyse sadece sorun olmuyor. Dolduktan sonra yapıyorlar:)
Ferda- Hiiiiç üzülme çok normal 10 güne kadar yapmayabilir ☺️ Benim kız onuncu günde yapmıştı sonra yine 2-3 günde bir yaptı. Anne sütü alan bebekler böyle olabiliyor