MaviBoncuk_ ma2023 boyu 55 cm kilosu 4800 kız bebek. Doktor kilosu fazla diyor ama bence az. Yine de sağlıklı çok şükür rabbime🤲
MaviBoncuk_ Elvinneva12 az zaten ortalamaya göre ama olsun alacağı o kadar rızkı o kadar diyorum. Çok şükür sağlıklı yavrucaklarımız 😚
Elvinneva12 MaviBoncuk_ ya bende öyle diyorum ama keşke etrafımdaki insanlar biraz düşünceli olsa üzmeseler bizi peki sizin bebeğiniz kaç kilo doğdu
Ozlemmm1903 kbra-10 benim oğlumun ölçüleri de tam olarak böyle. Alerjik bi bebek kilo alımı çok yavaşladı :(
MaviBoncuk_ Elvinneva12 etrafındaki insanları sen boşver onlar kim ki seni üzecek. Emin ol onların kendine hayrı yoktur. Tombalak bir bebek olsa bu seferde bu ilerde obez Oluru duyarsın. Buna mama mı veriyorsun şişmiş derler. Onların çenesi hiç susmaz.
Asillmom Saadet1 merhaba, memeye devam ederken mamayi nasıl veriyorsunuz ?biberonla mi , ben korkuyorum meme reddi yapar diye
Elvinneva12 MaviBoncuk_ MaviBoncuk_ ay cidden tam olarak dediğiniz gibi keşke böyle insanların nesli tükense 😅