Badesmom Yardım lütfen çok zor durumdayım. 7 aylık oldu gitgide bağımlı hale geliyor.tecrubelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
thecamellia Badesmom ben yaşından sonra bıraktım biberonla süt vermeye başladım yatarken onu içip emziğini alıp kendş kendine uyuyor gecede ıyanmıyor 17 aylıkkend memeyi bıraktı zaten şuan 17 bucuk aylık 18 olacak
NmalkoC Badesmom bencede bi an once bırak benım oğlumda cok denedik kendi kendine uyumayı bildigi halde alışkanlık yaptı eşim gidiyor su veriyor uyusa bile tekrar kıyameti kopartıp ben odasına girene kadar susmuyor 21 aylık oldu ve ben hergece max 2 saat uyuyorum sabaha kadar kalkar temelli kesicem bu ay inşallah kolay atlatırsınız
thecamellia Sennurrr hayır hiç mama almadı mamayı sevmedi biberon tutmuyodu ama sütü sevdi taze inek sütü alıp kaynatıp dolaba atıyorum 3-4 gün veriyorum aslında 2 yaşına kadar emer diyodum ama artık geceleri hiç uyumuyosu sürekli uyanıyodu gece uyandığındada su verdim heo öyle alıştırdım sonra uyanmamaya başladı kendi meme diyede gelmedi gün içinde sonrada bıraktı
Sennurrr thecamellia benim bebeğimde biberon tutmuyor çok zorlanıyorum 6 aylık oldu nasıl alışır acaba
Badesmom birminikdev ama artık aşırı zor oluyor. Cok yorucu oluyor. İşe başlayınca nasıl olacak bilmiyorum.
birminikdev Badesmom Tahmin edebiliyorum.. 30 aylık olacak kızım daha 2 ay önce bıraktık.bu karar çok kişisel bence bu durum. Siz ve çocuğunuz artık iyi hissetmiyorsaniz gece beslenmesini kesin daha huzurlu bir bağ kurun. Uyku şeklini değiştirmekle başlayabilirsiniz 1 aya yeni düzene alisacaktir
Badesmom birminikdev ne sallamayla uyuyor ne de başka bişey. Ya evdeyken emerek uyuyor ya da dışarı çıkınca arabada ya da kanguruda.
birminikdev Badesmom Emin olun hep aynı yollardan geçtik. Hiç bitmeyecekmiş gibi, aşırı bağımlı gibi, başka hiçbir şekilde uyumazmis gibi geliyor. Hayal gibi geliyor size. Ama zamani geldiğinde gerçekten alışıyorlar.
thecamellia Sennurrr henüz çok küçük bırakın tutmasın emzirmeye bakın yaşından sonra tuttu bizimkide tek meme emiyodu ve sütğmde fazla gelmiyordu