ame Biz 60 a kadar sayıyoruz. 4 yasinda kızım. Bazı sayıları yazabiliyor, 6,9,1,0, gibi kolay olanları. Ama ben her gün bir sayıyı öğreterek sonra onlu sayılara, geçtim. 60 a kadar saymayı öğrenmesi 4 5 ayı buldu. Video yukleniyorsa atabilirim şuan inanmayanlar, dalga geçenler olabilir. Ama oğlum 3 yaşında ve 1 den 10 a kadar sayarken karıştıyor. İkisine de aynı şekilde öğretiyorum ama o öğrenmek istemiyor oynamak istiyor. Kızım hep biseyler öğrenme derdinde. Çocuklar oyuncak ister, bizimki etkinlik kitabı, boyama kitabı istiyor. Her çocuğun gelişimi farklı