Yadigark71 valla hamilelikte bana çok düşkündü. Hatta benden çok o doğurdu. Sonra bişeyler oldu. Sezeryan doğum yaptım hiç yardımcı olmuyor. Bırak yapma ben yaparım diyor ama yapana kadar kırk sene geçiyor. İzinli evde geve horul horul uyuyor. Belim koptu şu çocuğu iki dakika tut diyorum bakmışım uyumuş ya da bebek ağlıyor. Önceden mutfağı toparlar, yardımcı olurdu şimdi tabağını mutfağa götürmeye üşeniyor. Bütün gün bebekle ilgilenen o sanki. Çalıştığı günler zaten dokunmuyorum ona diğer günlerde de insan biraz anlayış bekliyor.