Kızlar her emzirmeden sonra kusuyor acaba normal mi ya üşüttü mü diye de korktum son bir haftadır böyle bu arada daha memedeyken kustuğu oluyor bazen peynir gibi bazen bildiğin içtiği sütü fışkırtıyor üstü başı ıslanıyor sonra tekrar emmek istiyor vermiyorum bu seferde ağlıyor anlamadım ya reflü değildir inşallah bundan öncede kusuyordu ama arada yendiğinin fazlasını çıkarıyor diyordum son bir haftadır aşırı kusuyor yaşayan var mı bu durumu