Merhabalar, 12. Ayda yapılacak olan kızamık aşısı neden 9 11 ay arasında da yapılıyor? Sağlık ocağına istemiyorum diye kağıt verdim bugün sebebini sordum uygulama bu şekilde dediler açıklama yapmadılar. Aşı tarihleri çok yakın sebebini bilen var mı? 9 11 ay arasında da yaptırmak gerekir mi?