Güzel anneler merhaba,
7 aylık kızım var bugüne kadar gerek kucağımda salladım gerek pışpışladım ama hep kucağımda uyuttum. Yaklaşık 2 haftadır desteksiz uyuması gerektiğine kanaat getirmiştim taaa ki ağlaya ağlaya benim kucağıma gelene kadar🥹 1 yaşında işe döneceğim için şimdiden alıştırayım diye düşünmüştüm , biraz temas bağımlısı bir bebem var . 2 haftadır baktım ki sürekli ağlayıp döne döne mızmızlanıp beni arıyor kıyamadım 🥲 aldım kucağımda uyuttum zaten hemen omzuma kafasını koyup uyudu. Şimdi burda napmak lazım siz hangisinden yanasınız? Ne zamana kadar böyle uyucak ki büyüyünce çok ararım bugünleri diyorum😞 kafam çok karıştı