3.ayda gündüz uykularına veda ettik. Uyumuyor yoruluyor ağlıyor da ağlıyor. Zorla uyutuyorum 20dk uyuyor. Uyku sinyali vermeye devam ediyor ama uyumuyor yine ağlıyor. Başa sarıyorum sürekli. 3.ayda aynı şeyi yaşayan var mı? Uyku reddi 4.ayda oluyor diye okumuştum ama bizi erken mi vurdu anlamadım.