Oğlum hastaydı Kızım daha hastaydı Kızım antibiyotik kullanıyordu reçelisini okudum 2 ile 6 yaş arası veriliyormuş oğluma verdim sonradan pişman oldum Tabii kendi kafama göre vermemem lazım benim eltim öyle yapıyor gidiyor çocuğu ilacını veriyor çocuğu iyileşti Tabii ben çok pişman oldum vermeyeceğim doktora götüreceğim zaten de😔😔😔😔😔