Bebeğim 3 ay 12 günlük, sadece anne sütü alıyor, doktor kilo alımına vs iyi dedi. Emiyor, oynuyor, kaka yapıyor uyuyor uyanıyor ama sebepsiz yere huysuzluklar yaptığı çok oluyor. Annem, teyzem, yengem vs sürekli etrafımda bu bebeğe su ver diye dolanıyorlar. Neden diyorum biz verdik susar, içi yanar ondan da böyle huysuzluk yapar diyorlar. Doktora soruyorum ek gıdaya geçene kadar sadece anne sütü diyor. Bunlara yok sen doktora bakma, doktor öyle der ama biz verdik bak bi ver faydasını göreceksin bu çocuk susar bıdı bıdı konuşup duruyorlar. Bebeğine su veren var mı, ne oluyor su verince? Bu bebekler anne sütünden su almıyor mu zaten 🤷🏼♀️