Arkadaslar nasıl başlim şimdi bir abim evli annemle ev ustunde kalıyor babam yaşarken diğer abim engelli arabası almıstı onun üstüne üçüncğ abiminde babaö vefat edince hacizi geldi abima arabasını satmak zorunda kaldı öyle olunca eve de haciz gelmesin diye ev üstünde kalan abime devrettik evi sonra salak ortanca abim artık ev onundur kimse miras istemesin dedi ama abim o kadar hain nankör ki ben hakkımı nasıl bulabiliirim çok seytanca davraniyor çünkü