Kızlar çarşamba günü spiral taktırdım normal regl ağrısı gibi bi ağrı oldu bir gün sürdü geçti ama dün gece uykumdan uyandıracak şiddette ayak bileğim şiş uyandım. Önce heralde ters yattım falan diye düşündüm ama araştırınca Spiralden sonra bacak şişmesi acil bi durumdur diye bişey okudum. Hemen doktorumla konuştum o da be alaka ayakla spiral ilk defa duyuyorum dedi😄 Bence de ne alaka zaten ama aklıma da başka bişey gelmedi düşme çarpma gibi bi durum yaşamadım ne bileyim Spiralden sonra böyle bişey başına gelen var mı? Zaten korka korka taktırdım endişelendim biraz 🥺