Rumuz_13 Kızlar bebeğimin dişi 1 ay önce çıktı ama düz değilde yamuk ilerliyor gibi sonradan düzeliyor mu yani biİmkiler gibi dik değilde halif eğimli dişçiye götürmem gerekir mi ilk dişten itibaren götürün diyorlardı normalde dr lar
whitechocolatemochaa Rumuz_13 ilk 2 alt ön dişi içe doğru paralel gibi çıkmıştı şuan 2,5 yaşında düzeldi
Rumuz_13 whitechocolatemochaa evet bizimkide öyle acaba herşeyi ağzına götürüyor sert şeyleri o mu eğdi diye düşündüm
burcui89 Benim oğlum da 10.5 aylık şu an, alt iki dişi son bir ayda çıktı yamuk gibi başladı uzadıkça düzeliyor sanki bizim de dikkatimizi çekmişti eşimle bakalım ne olacak