Mehmet_A Zeydinannesi1_ ben çok hızlı kilo verdim 2 ay içinde eski kiloma geri döndüm ama çok ta su içtim süt olsun diye oda etkilemiş olabilir
Uykusuzkoala Zeydinannesi1_ ilk ay eksi kiloma geri dönmüştüm ama sonra emzirdikce resmen kanım çekiliyordu şekerim düsuyordu fırsat buldukca ayı gibi yiyordum şimdi bir balinayım 🤣 güldüğüme bakmayın baya üzgünüm kış günÿ evden çikmayınca farketmemistim bile yeni farkediyorum verecegim insallah.
merkursavascisi_06 Uykusuzkoala aynı ben ilk iki hafta hamilelik başlangıç kilomdan eksi iki kilo olmuştu.. ama gece emzirme sonrası bile mutfağa koşup kuru meyve falan yiyordum. Can sıkıntısından homini gırtlak yedim hareketsizlik de cabası şu an doğum yaptığım kilo civarındayım şükür onu geçmedim ama halimden hiç memnun değilim. Bol su da içiyorum ama abur cubur tatlı çok yerim
Uykusuzkoala merkursavascisi_06 ben de tartıda çok almış görünmüyorum ama çok yağlandım boyum da kısa hiç yakışmıyor. Ben de bebegim uyuyunca kdndi kendime keyif yapıcam diye çayın yanında abur cubur çok yiyorum. Normalde tatlı sevmezdim çikolata delisi oldum. Bu yaza zayıf ve fit girelim insallah bu post hepimiz cin milat olsun 😔😔
Nazendehanim Zeydinannesi1_ ben gebelikte 8 kilo almıştım doğum sonrası 3 kilo gitti zaten bebeğim 3 kiloydu , 2.5 ayda 1 kg gitti yeni tartiltim 1 kg daha gitmiş yani doğum kilomdan 2 fazlam var ama öyle haldir huldur su içmiyorum içsem giderdi belki
hayalperest2310 Zeydinannesi1_ 13 günde bütün doğum kilolarını verdim canım 79 dan 62 ye düştüm bile 🥰
Zeynep0808 Zeydinannesi1_ maalesef ben verenlerdenim 12 aylık şuan 70 kiloyla yaptım doğumu 50 ile hamile kaldım şuan 46 kiloyum yani istemsiz oluyor
Zelihalp Kızım 2 aylık ben veremedim. Yani hepsini veremedim. 68 le girdim doğuma şu an 60 ım. 54 le hamile kalmıştım 6 kilo fazlam var. Yaz gelsin veririm çok yürüyoruz çok dert etmiyorum kilo tutan Bi yapım yok çünkü
Ebrulimomm Zeydinannesi1_ ben verdim hamile kalmadan önceki kiloma döndüm hatta ama gün içinde aşırı su içiyorum onun etkisi olduğunu düşünüyorum , bir de hareketli bi hayatım var bir de emziriyorum o yüzden gitti kilolar umarım bebeğim emmeyi bırakınca tekrar almam 😃 çünkü verdim diye şuursuzca yiyip içiyorum 🤣
Busraa1002 Benim kızım 2 aylık 18 kilo almıştım hamilelikte 1 ayda 9 kilo verdim şuan kaç kiloyum bilmiyorum ama yavaş yavaş veriyorum sanki
Zeydinannesi1_ Ben hamilelikte 9 kilo aldım. Şu an 10 kilo verdim. Emzirdikçe kilo veriyorum ama aşırı iştahlıyım😁 özellikle hamur işi ve tatlı delisi oldum, tekrar alırsam diye korkuyorum😕