nernec fatmaa37demir aldım🥺 ama sizinde videonuzu görmek isterim kac tl satıyorsunuz herahngi sorun olursa iade eder sizden alayım ınstgram hesabım @ner.gkcn
fatmaa37demir Gyagiz 800 e almıştım 585 den satışa koydum dolap hesabimda ama 550 ye kadar düsürebilirim