Bebeğim 2740 doğdu 6 buçuk aylık ama 1 saniye bile desteksiz duramıyor bitek bizim kucağımızda oturuyor mama sandalyesine bile koyunca yana devriliyor. Oturtamıyorum mama sandalyesine. Normal mi? Doktora göstermelimiyim? Geçen ay kontrolde herşeyi normaldi