14 aylık bebeğim yemek genelde yemez hele yatmaya yakın hiç ama bende genelde bebek irmiğiyle elma rendelerim meyve tarzı tadlandırır bazen bal yada pekmez koyup cevizle yediririm tok tutsun diye. Bu bazen her akşam oluyor bazen 2 3 günde bir. Sizce bu kadar sık olması zararlı mı onun için