-yldz bebek 1 yaşından büyükse bazı doktorlar sıkıntı görmüyor. Benim kızım 13-14 aylıktı 1 hafta süründüm hastane köşelerinde. Serum sorun olur mu dedikçe ordaki doktorlar bebek değil o büyümüş artık dedi 😑 kendi doktoruma sordum ilk sütü sağ sonra emzir dedi… ama o 1 haftada defalarca serum yedim o yüzden bu söylenilene uyamadım. Bebeğim çok memeye düşkün. O yüzden mecbur emzirdim bekleme yapmadan