Kızlar bebeğim 5 gün sonra 3 aylık olacak.2 haftadır kakasını haftada bir yapıyor.Cuma günü yapmıştı bugün cuma henüz hala yapmadı.Ve gaz çıkardığında çok kötüü kokuyor gazı her seferinde baya pis kokuyor.bir bağlantısı varmı ne yapmaşıyım sizcee
Doktorum kakası için 10 güne kadar normal demişti aslında(sadece anne sütü alıyor)