Normalde çok huzursuz bir bebek asla kolay kolay uyumaz. 2 aylık olduk. Ben 2 saatte bir beslemeye alıştım. İlk zamanlardan dolayı. Önceden uykusunda da olsa mamayı uzattığım zaman içer bitirirdi. Ama şimdi özellikle geceleri derin uykuya daldıysa naparsam yapayım uyandıramıyorum ve mamayı da içmiyor. 4 5 6 saat sürüyor bazen. Ne yapmalıyım bunun için. Bu kadar saat beslenmeden uyuması normal mi ? Uyanmasını mı beklemeliyim?