Kızlar pazartesi bakırlı spiral taktırdım çünkü prezervatif yırtıldı :( gerçekten çok dikkat etmek lazımmış her neyse yaptırdığım günden beri akıntım ve ağrım var ilk gün çok fazlaydı biraz azaldı ama bugün 5. Gün hala bel-kaşık ağrısı var ağrı olduğu zaman kan değilde pembe-kahve akıntı geliyor normal mi? İnternette ağrı olmaz yazıyor ama hala ağrım var açıkçası yerleşmedi mı diye de korkuyorum.