Uykusuzkoala Omeraslan benim kızımın da böyleydi 1 ay önce şimdi yarıldı gibi siyahlık oldu 2 3 gündür hala elime gelmedi, bekliyorum. Çok tecrübeli sayılmam ama 1 aya kadar çikar bence sizin de.
Imau Omeraslan çıkacak gibi duruyor canım. Kızımında böyleydi dişleri belliydi sadece üst derisi vardı çıktı daha sonra
Imau muzicelerim2 ayy üst dişleri bilmiyorum ki biz daha yeni altları çıkardık 😊 ama bayağı kabarmış alttan çizgisi belli mi çıkacak yeri
Busra0806 muzicelerim2 biraz daha var gibi duruyo 4 diş bekleyen bi anne olarak söylüyorum Allah yardımcınız olsun ,🥺😅 bide ben ortasındaki o çizgiyi diş aralığı olarak biliyorum ama genede bi bakın isterseniz
muzicelerim2 Imau 2 aydır alt dişlerinin tam orta hizasında beyaz çizgi var hemşire diş değil demişti ama o çizgi ne anlama gelir
Busra0806 Omeraslan evet bi iki güne gelir ama belli de olmaz bi haftayı da bulabilir bebekten bebeğe değişiyor. Benim bıdık 8ay 16 günlük 4. Dişimiz geliyo aynı sizinki gibi şuan durumu ☺️
Busra0806 Omeraslan evet peş peşe çıkması bi iyi bi kötü işte ikimziide çok yordu bu süreç artık diğerlerini bi sene sonra bekliyoruz 😅😅