ehlenmomyy Merhabalar depremden ötürü oglumun ve kizimin aşi karti kayıp kizimin 1.5 yaş aşısı oğlumun 4 yaş aşısı var bu ay. saglik ocagina gitsem yardimci olurlarmi acaba yeni kart cikartiyorlarmi bilgisi olan varmidir
Zeynosileannis ehlenmomyy Ben hiç götürmedim aşı Kartı soruyolar bile herşey kayıtlı onlarda yenisini isterseniz doldururlar bence
Nacafa ehlenmomyy benden ilk aylar harici hiç istenmedi. Geçen gün kaydım olmayan bir yerde misafir olarak aşı yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı, sistemde görünüyor dedi ebe
ilos12 ehlenmomyy canım e nabızda sistemden gözüküyor. Benimki de kayıptı aile hekimim çıkardı bir tane daha. Tüm aşılar e nabızda aşılarım kısmında gözüküyor.
duruguzel ehlenmomyy e-devlette daha doğrusu enabızda zaten dijital aşı kartınız var. Elinizdeki kartın kaybolmasını sorun etmeyin o yüzden
Miray17 Yardımcı olurlar herhalde sistemlerde kayıtlı oluyor diye biliyorum ama depremden dolayı Sağlık ocağına bilgisayara bir şey olmadıysa
Ebrushkaa ehlenmomyy sistemde zaten cikiyor bana hemsiremiz hangi aşıları yaptığı ve yapacağı ile ilgili görseli atmıştı.