Umaysukusunannesi Yani bir sağ diğer uyandığında solumu veriyorsunuz?Yoksa son bıraktığınız göğsünğzdenmi başlıyorsunuz emzirmeye yani sağ diğer uyandığındada sağ sonra sol sol diyemi gidiyor
Dondurmalikahve Umaysukusunannesi Emzirmeyi sıra sıra yapmayın da şöyle yapın en son sağı emdiyse biraz sağı verin sonra solu verin bebek bırakana kadar emsin
Demoo Umaysukusunannesi ben acıkınca sagi veriyorsam sonraki acikmasinda solu veriyorum . Baska yontemler de mi var ki
Anr5155 Umaysukusunannesi dokunuyorum hangisi daha doluysa onu veriyorum yoksa ağrı yapmaya başlıyor hemen
Adel92 Umaysukusunannesi bir memeyi yumuşayana kadar veriyorum. İlk süt son süt olayı varmış. Memeye pörsüyünce diğerine geçiyorum.
Umaysukusunannesi Adel92 Aselmevask işte önsüt sonsüt var ama bazen 10 dk bazen 30 dk emiyor onu nasıl ayarlıycaz ki
Aselmevask En son hangi memeyi bıraktıysa tekrar o memeden başlıyorum. Çünkü bazen aktif emmeyen son sütü içmiyor
Adel92 Umaysukusunannesi bebeğin ayı arttıkça memeyi boşaltma hızı da artıyor. Eskiye göre daha hızlı boşaltıyor olabilir mi? Veya memede uyumasına izin verirseniz de uzun sürer. İlk zamanlar dinlene dinlene içiyorlar. Şimdi 3aylığız biz ortalama 10 dakikada yok ediyor mememi.
Aselmevask Umaysukusunannesi bir meme de 30 dk fazla kalıyorsa son sütü almıştır zaten büyük ihtimal. Ama bazen 10 dk daha az durdukları oluyor o zaman tekrar aynı memeden başlayabilirsiniz
seherkocoglu Umaysukusunannesi göğsümün doluluğuna göre uyanınca ilk dolu olanı veriyorum bir sonraki acıkmasında ilk uyandığındaki göğsümü verip iyice boşaltmasını sağlıyorum sonra diğerni veriyorum ve bu doğru yöntemmiş hemşire uyarmıştı böyle kilo alır demişti
Minel-inannesi Umaysukusunannesi bilegime sac tokasi taktim hangisini emcekse o taraftaki koluma takiyorum. Benimki 6aylik artik baya aktif emiyo ama en bastan beridir bileklige alistigim icin kolay oluyo takip etmek