Kızlar selam 👋
Benim bebeğim 3 aylık. Dün gece biranda ateşi çıktı ve bugün bütünn gün boyunca ateşi oldu hala da tam düşmedi. Atak döneminde olabilir mi ya da diş çıkartıyor olabilir mi. Diş çıkartması için daha erken sanırım ama neyden ateşleniyor böyle anlamadım. Üşütme ihtimalide yok. Geçen hafta da böyle 1 gün ateşlendi ve ertesi gün bişeyi yoktu.
Böyle bir durum başına gelen oldu mu