Merhaba anneler 2 gündür bebeğimde değişim yaşıyorum şoktayım şöyleki aşırı iştahlı olan bebeğim gündüz 2 saatte bir 175 cc mama içtiğini bilirim ama 4 aylık olduk birden gündüz yemez içmez oldu bu arada sadece gece 1-2 defa emzirebiliyorum bir örnek vereyim gece 4.30da en son 175 cc mama içti sonra saat 6 gibi emzirdim azdı bana göre sonra artık açıkmıştır diyip düşündüm 8.30da 75cc mama içti o saatten bu saate hiç bişey içmiyor elleri ağzında uyuyabiliyorda ama neden içmiyor bu normal mi kendimi kötü hissetmeye başladım şimdi bol bol su içmeye çalışıyorum belki beni emer diye inşAllah normal bir süreçtir bu ne zaman eskiye döncez😭