Emzirmeden önce sırtına güzelce bir ağız bezi yerleştirin. Emzirdikten sonra mutlaka değiştirin, bide şuan şapka takıyorsanız emzirdikten sonra da şapkayı değiştirin. Benim bebeğim kat kat giydirmekten, sarıp sarmalanmaktan dehidratasyona girdi,susuz kaldı yoğun bakımlık oldu. Oda ısısını mutlaka kontrol edin, ısıya göre giydirin. Doğumdan sonra vücudumun Isı regülasyonu bozuldu hala normale dönmedi, menapozda gibi bi terleyip üşüyorum, o yüzden kendinize göre ayarlamayın oda ısısını, dereceye bakmak daha iyi. Kendinize güvenin, geçecek bugünlerin hepsi🌸