Merhabalar, benim bebeğim çok fazla kusuyor her emmeden sonra kusuyor ve bir defa değil bekleyip bekleyip tekrar kusuyor doktor bize gaviscon infant ve motis şurup verdi. Motis şurup etki ediyor mu çok fazla ilaç kullanmak istemiyorum çok küçük olduğu için bir de maflor damla kullanıyoruz. Bu şurubu kullanan var mı işe yaradı mı?