Feyekum Psikatriye gitti hiperaktif teşhisi koymadı öyle aşırı da hareketli.degil orta ama basen aşırıya kaçıyor belli olmuyor çok taklit ediyor yabancıları öğretmenleri iyi dinliyor yapıyor ama bizde tam tersi