Ebeler öyle dedi emmediği için sütün az diye. Ama ben 2 3 saate bir sağıyorum yine düştüm 50-60 ccye napsam olmuyor bir ara 75-80 olmuştu o ara ne yaptım da oldu anlayamıyorum çok iyiyd veriyordum oğluma şükrediyordum şimdi ancak 2 öğününü birleştirebiliyorum 😔 burda görüyorum emzirmeden sağarak aylarca giden anneler yine de içime karanlık çöktü daha da azalır mı emmiyor diye 😔