Semanurozgan asilbabymom rotayı yaptırdım rota vırusude oldu ama evde atlattık menenjıtıde 1 yasında yaptırdım sımdı 2 yasında yaptırıcam
Leblebi35 asilbabymom 2 gün önce yaptırdık çok şükür bir yan Etkisi olmadı bizde 2. Dozunu da 4 uncu ay yaptırıcaz doktorumuz rota ve menenjit aşısının mutlaka olması gerektiğini söyledi
Gulra Kötü yorum hiç görmedim ya siz nerde gördünüz 10 aylık kızım hem rota hem menenjitlerini yaptırdık.