Atlass63 Bebelac , Bebelac Gold , Aptamil , sma kullandık ise yaramadi kabızlık ve gaz sorunu bitmedi oglum 2 buçuk aylık ama çok ikiniyor mahvoluyor kakasını yapamiyor
Busravural Bende evolvia kullanıyorum gaz yapmadı ama bebeğim 2 günde bir yapıyo kakasını. Genel olarak gaz ve kabızlık yapmıyo diye biliyorum bu mamayı ama bebekten bebeğe değişir tabi