Asyams mysaa1 Ben de 38+0 da doktorumun asiri yurutmesiyle beni basladi dogumum ama bu atak haftalarinda 40. Haftada dogmus olarak mi baz aliniyor. Bebekler
mysaa1 Asyams ay valla ben anlamam ki ama sanırım yine 40 hafta baz alınıyor 😊 benimkiler ataksız sanırım atak olayını çözemedim 😊