nevinsss Hanımlar merhaba. Oğlum 3 buçuk aylık ve aylık rutin kontrol için Bilecik Devlet hastanesine gidiyoruz fakat memnun değilim. Eskişehirde memnun olduğunuz doktor var mı önereceğiniz?