Bir ay sonra iki yaşımız dolacak.iki yaş anneleri sizde durumlar nasıl kızım bu ara bir yere gitsek markete alışverişe parka vs hep bir ağlama krizleri kendini yerlere atmalar çığlık atarak ağlamalar…Bazen öyle durumlarda kendimi çok çaresiz hissediyorum normal mi ya da bir sorun mu var bilemiyorum.Bebegim genel olarak sakin uyumlu bir bebekti bu aralar ne oldu anlayamıyorum 😔